Az e-mail marketinggel foglalkozók számára a legnagyobb aggodalmat a túlságosan agresszív spamszűrők jelentik, mivel ezek az e-mail-ek célba érkezésére negatívan hatnak.
Internet Szolgáltatók (ISP-k) és a céges domain-ek folyamatos küzdelmet vívnak a Spam-ekkel. Néhány jelentésben az áll, hogy a világszerte az elküldött e-mail-ek 70%-a Spam. Ahhoz, hogy megküzdjenek ezzel a problémával és távol tartsák a Spam-eket a felhasználók beérkező üzeneteitől, az internet szolgáltatók és a céges domain-ek rákényszerültek, hogy különböző e-mailblokkoló- és szűrő technikákat alkalmazzanak. A végeredmény az lett, hogy
a Spam-szűrő a törvényes és engedélyhez kötött e-mail-jeidet Spam-ként érzékelheti és a Spam mappába irányítja, a beérkező üzenetek helyett. Ez az úgynevezett „hamis feldolgozás”.
Mivel tizenötször kevesebbe kerül a meglévő ügyfelekkel üzletelni, mint egy újat megszerezni, így érdemes időt fordítanod arra, hogy megértsd és növeld az e-mail-jeidnek a célba érkezési esélyei.
Mint egy vállalat, a Talk Fusion mindent meg tesz a legnagyobb célba érés biztosítása érdekében.
Egy hosszadalmas és intenzív szűrés után, a feladó visszautasítást értékelő igazolási listán a Talk Fusion az iparági Elsőrangú internet fehérlistás címet érdemelte ki.
Hogy könnyebb legyen megbirkózni a “hamis feldolgozással,” a Talk Fusion 1100 vizsgálandó e-mailt küld az internet szolgáltatóknak, majdnem minden nap, hogy tesztelje, hogyan kezelik a videó e-mail-jeinket. Részletes jelentést kapunk erről, így pontosan tudjuk, hogy hogyan kategorizálták és válogatták szét a videó e-mail-jeinket. Talk Fusion-t jelenleg 1,8 milliárd internet szolgáltató, egyetem és cég hagyta jóvá és ez a szám folyamatosan növekszik.
Talk Fusion kiemelt kézbesítést szerzett, azaz 20-30%-kal magasabb a célba érési arányunk, mint
egy átlagos cégnek. A feladó értékelő igazolással rendelkező feladók nagyobb szerkesztői szabadsággal is rendelkeznek az e-mail-jeik kreatív kialakításakor, még azoknál az elemeknél is, amelyek hagyományosan Spam-aktiválók.
Talk Fusion videó e-mail-ek automatikusan keresztüljutnak a következő szűrőkön:
• Desktop kliens-szűrők: Outlook 2003®, Outlook 2007®
• Szerver-szűrők: BrightMail, Cloudmark, MessageLabs, Postini, SpamAssassin 3.3
• Hozzáférés-szűrők: IronPort, Barracuda
Hogyan tudod ezt az információt hasznosítani a videó e-mail marketing erőfeszítéseidnél?
Győződj meg arról, hogy a címzettek tudjanak arról, hogy te ki vagy.“64%- a válaszadó arra hivatkozik, hogy a „Feladó” sor a legfontosabb motivációs tényező számukra, az engedélyhez kötött e-mail-ek megnyitásakor.”
1.) Szerepeltesd a márkanevedet a "feladó" sorban. A jobb feladó felismeréshez, használj olyan nevet és címet a „Feladó” sorban, amely tartalmazza a te nevedet, a céged nevét, a terméked nevét és a márkád nevét. Ez a legjobb gyakorlat, ami soha nem volt fontosabb, mint napjainkban. A márkád neve a „Feladó” sorban meggyőzi a címzettet arról, hogy
megbízható forrástól érkezik az e-mail és hitelességet, bizalmat építesz ki – különösen, ha időről időre ismétlődnek az e-mail-jeid. Például: Feladó sor: videoemaildelivery@talkfusion.com [bob@bobshoes.com] részéről
2.) Szerepeltesd a márkanevedet a "tárgy" sorban. Az e-mail-jeid “Tárgy” sorába be kell, hogy illeszd a márkád nevét. Itt van egy hírlevél példa, amit Bobnak a Bob Cipőboltja küld a vásárlóinak:
Tárgy sor: 10% árengedményt kíván Bob Cipőboltja
3.) Győződj meg arról, hogy a címzettek azt kapják, amit akarnak? “Az engedélyhez kötött e-mail megnyitásának a valószínűségét növelte a meghatározott érdeklődési kört (72%)
megcélzó tartalom, míg 68% a fontosságra hivatkozott. A címzettek szívesen kimutatják, hogy mit részesítenek előnyben.” (DoubleClick)
Természetesen, amikor egy e-mail célzott, valamilyen tárgyhoz tartozó és időszerű, akkor a
címzettek is valószínűbb, hogy megnyitják, elolvassák és cselekszenek. Az e-mail marketing
kommunikáció ideális tartalma és gyakorisága üzletenként és közönségenként változhat.
Hogyan állapíthatod meg, hogy mi a helyes a te esetedben? Kérdezd meg a vásárlóidat!
Tedd fel a “kérdésedet” hivatalosan vagy közvetlenül, ahogy jobban esik. A vásárlóid és a lehetséges
ügyfeleid égnek a vágytól, hogy megosszák veled az véleményüket és méltányolni fogják, ha megkérdezik őket. Ezt az információt felhasználhatod az e-mailjeid tartalmának és a közönségednek megfelelő küldési sűrűség meghatározására. Így több olvasóhoz jutsz el és nagyobb lesz a válaszadók aránya
4.) Használd a jelentéseidet (másodpercnyi pontossággal analitika mindenről!) Nézd át a jelentéseidet, hogy rendszeresen követni tudd az előfizetőid visszajelzéseit. (Például: megnyitások,
rákattintások, e-mail válaszok, leiratkozók és Spam panaszok.)
5.) Válj megbízható feladóvá! Ösztönözd a címzettjeidet arra, hogy tegyék a feladó címedet videoemaildelivery@talkfusion.com a címjegyzékükbe, a fehér listájukra, megbízható helyek és jóváhagyott feladók listájára (bármi is legyen az e-mail kliensük neve.) Ha érdekel, hogy a legközkedveltebb internet szolgáltatóknál, hogyan történik ennek a beállítása kattints ide.
Az új anti-Spam funkciók az AOL 9 és a Microsoft® Outlook® 2003 esetében úgy lettek kialakítva, hogy a címzettre bízták a Spam ellenőrzést és a kéretlen képi megjelenítések védelmét. Az AOL 9 és a Microsoft® Outlook® 2003 esetén a szépen kialakított HTML oldalad megjelenik, de a képek csak akkor látszanak, ha a címzett megbízható feladói között vagy a címjegyzékében szerepelsz. Megbízható feladóként vagy címjegyzékben szereplőként az e-mail-ed célba ér és mentességet élvez a Spam-szűrők intézkedései alól, beleértve a szűréseket, kihívás-válasz rendszereket vagy képi megjelenítések blokkolását.
6.) Az e-mail szűrők megértése. Mindig ellenőrizd, hogy a “Feladó” sorban, a “Tárgy” sorban és az e-mail másolat sorban benne vagy-e és kerüld az olyan nyelvezet vagy technikák használatát, amely a tartalom alapú Spamszűrők számára spam-nek tűnhetnek.
Kerüld a következőket:
• Spam-szerű szavakat: Ingyen, garancia, hitelkártya, otthoni munka, befektetés, pénzügyi függetlenség, stb.
• Piros szöveget: Kerüld a pirosat. A piros rikító szín és nehezen olvasható. Ez is egy olyan Spam taktika,
amely az e-mail szűrőt beindíthatja.
• Csak nagybetűk használatát: Ne használj csak nagybetűket és túl sok írásjelet. Ha csak nagybetűket
használsz, akkor nem látszik a különbség a szavaid között. Ez nehezen olvashatóvá teszi. Ez még azt
a látszatot is kelti, mintha mérges lennél vagy kiabálni akarsz, Spam-szerűvé teszi az e-mail-edet. Ez
drámaian megnöveli annak az esélyét, hogy az e-mail-edet kiszűri a Spamszűrő.
• Túl sok !!!, ??? írásjelet: Ez nagy valószínűséggel beindítja az e-mail szűrőket; különösen akkor, amikor
Spam-szerű szavakkal és nagybetűkkel együtt használják őket.
• A “kattints ide” túlzott használatát, különösen csak nagybetűkkel írva: Tedd a hívási funkció hivatkozását
sajátosabbá a szűrők elkerüléséhez.
• A $$ és más szimbólumok túlzott használatát: Again, Ismételten, ezek a jelek valószínűleg aktiválják az e
mail szűrőket. Ahhoz, hogy célba érjen az e-mail-ed, használj csak egy dollár jelet a pénznem jelölésére
és körbeíró szavakat a szimbólumok helyett.
• A “Feladó” címének kihagyását: Ez a háztartási hulladék. Olyan, mintha Spam lenne és növeli annak az
esélyét, hogy az e-mail-edet kiszűri a Spamszűrő.
• Félrevezető (vagy hiányzó) tárgy sort: Mindig
Itt jártam nálam Szabó László, akivel imádok együtt tevékenykedni, tervezni és cselekedni. Terveztünk és közben megérkezett az e-mail, és boldogan teszem közzé, a Talk Fusion vállalat különleges, egyedi, magas minőségben mai naptól okos telefonokon működik, amit más cégek még csak remélni sem tudnak jelenleg. Tehát kedves Barátaim, ismerőseim, kételkedők és negatív érzelmű, gondolkodó, valamint tudás birtoklása nélküli vélemény nyilvánítók, érdemes a tükörbe nézni picit, s tisztelettel oda figyelni , amire érdemes. Több olyan emberkével találkoztam az utóbbi hónapokban, akik önös érdeket előtérbe helyezve, másra nem figyelve, saját hibát nem elismerve, (a legnagyobb EGO gyakorlat) olyan alaptalan, hozzá nem értő módon nyilvánultak meg, ami egyértelművé tette számomra, a magas minőség elfogadása ma még nem működik sok helyen. Én a minőséget képviselem, hálás vagyok, s tudom, hogy a minőség és nem a mennyiség a jövő. Tehát hajrá Talk Fusion! büszke és hálás vagyok, hogy ma már az én Okosommal már útközben is tudok bármit tenni, reklám mentesen, ami nálam döntő, (és hiszem hogy nálad is be fog következni, hamarosan, saját magad érdekében.)
Az Androidos felhasználók élvezhetik az elegáns, új megjelenésű könnyen használható Fusion On The Go alkalmazást!
Ez most már élő, letölthető innen: http://ow.ly/B67bt
A fotóra kattintva információt olvashatsz!
FUSION ON THE GO IPAD
OO
Az újítók soha nem hagyják abba az
álmodozást. Ők továbbra is folytatják az olyan technológiák fejlesztését,amik
megváltoztatják a világot! A történet a videótechnológia történetét mutatja be
ahonnan kezdődött, napjainkon át egészen a végtelen lehetőségek tárházáig. Ma a
Talk Fusion világelső a videó-kommunikációs ágazatban.
A fotóra kattintva az angol nyelvű információkat olvashatod, alább pedig magyar fordításban. Elgondolkodtató, ha ezt még nem látod. Az információ az első a cselekvés pedig azonnal. Ez az én tanácsom
Egy rövid betekintés a történelembe:
2001:
A műholdas videotelefon megjelenése - TV riporterek élőben közvetítettek
Afganisztánból októberben - a világ első háború adásai valós időben.
2003: A Skype indított augusztusban, így a felhasználók szemtől –szembe
chatelhettek.
2005: A Flash 8 indult, mely a videó megtekintését támogatta és telepíthető
vált legtöbb számítógépen.
2005: YouTube videómegosztó oldal februárjában alakult.
2006: Motorola Razr MS500 az első olyan telefon, mely egyben videokamera is.
2007: Talk Fusion vállalat megalakul és elindítja a videó e-mail szolgáltatást!
2008: HTML 5 rendszere elindul, amely segítségével a felhasználók képesek
lesznek azonnal lejátszani egy videó fájlt. A HTML-el változik video-és web
fejlesztés, bárki képes létrehozni egy weboldalt, vagy blogot, személyes vagy
üzleti célból egyaránt.
2009: Júniusban debütál az Apple iPhone 3GS készüléke, ami a maga nemében első.
Funkcionálhat webkameraként, kamerás mobiltelefonként, hordozható
médialejátszóként...
2010: Az emberek most már képesek tartani videokonferenciákat tableten vagy
mobil eszközökön keresztül is.
2012: A nagyközönség érdeklődése az online videó nézés lehetőségére tovább
növekszik. Júliusban egyedül az Amerikai Egyesült Államokban a 184 millió webes
felhasználó 26,9 milliárd video-tartalomat nézett, ez átlagosan 22,3 órányi
videó-tartalom/ néző!
2014: A Talk Fusion elindítja CONNECT szolgáltatását. A WebRTC technológia, és
integrálja az Élő közvetítést, videokonferenciát és asztalmegosztást letöltések
vagy plug-inek, vagy alkalmazációs, regisztrációs szoftverek letöltése nélkül.
Az e-mail marketinggel foglalkozók számára a legnagyobb aggodalmat a túlságosan agresszív spamszűrők jelentik, mivel ezek az e-mail-ek célba érkezésére negatívan hatnak.
Internet Szolgáltatók (ISP-k) és a céges domain-ek folyamatos küzdelmet vívnak a Spam-ekkel. Néhány jelentésben az áll, hogy a világszerte az elküldött e-mail-ek 70%-a Spam. Ahhoz, hogy megküzdjenek ezzel a problémával és távol tartsák a Spam-eket a felhasználók beérkező üzeneteitől, az internet szolgáltatók és a céges domain-ek rákényszerültek, hogy különböző e-mailblokkoló- és szűrő technikákat alkalmazzanak. A végeredmény az lett, hogy
a Spam-szűrő a törvényes és engedélyhez kötött e-mail-jeidet Spam-ként érzékelheti és a Spam mappába irányítja, a beérkező üzenetek helyett. Ez az úgynevezett „hamis feldolgozás”.
Mivel tizenötször kevesebbe kerül a meglévő ügyfelekkel üzletelni, mint egy újat megszerezni, így érdemes időt fordítanod arra, hogy megértsd és növeld az e-mail-jeidnek a célba érkezési esélyei.
Mint egy vállalat, a Talk Fusion mindent meg tesz a legnagyobb célba érés biztosítása érdekében.
Egy hosszadalmas és intenzív szűrés után, a feladó visszautasítást értékelő igazolási listán a Talk Fusion az iparági Elsőrangú internet fehérlistás címet érdemelte ki.
Hogy könnyebb legyen megbirkózni a “hamis feldolgozással,” a Talk Fusion 1100 vizsgálandó e-mailt küld az internet szolgáltatóknak, majdnem minden nap, hogy tesztelje, hogyan kezelik a videó e-mail-jeinket. Részletes jelentést kapunk erről, így pontosan tudjuk, hogy hogyan kategorizálták és válogatták szét a videó e-mail-jeinket. Talk Fusion-t jelenleg 1,8 milliárd internet szolgáltató, egyetem és cég hagyta jóvá és ez a szám folyamatosan növekszik.
Talk Fusion kiemelt kézbesítést szerzett, azaz 20-30%-kal magasabb a célba érési arányunk, mint
egy átlagos cégnek. A feladó értékelő igazolással rendelkező feladók nagyobb szerkesztői szabadsággal is rendelkeznek az e-mail-jeik kreatív kialakításakor, még azoknál az elemeknél is, amelyek hagyományosan Spam-aktiválók.
Talk Fusion videó e-mail-ek automatikusan keresztüljutnak a következő szűrőkön:
• Desktop kliens-szűrők: Outlook 2003®, Outlook 2007®
• Szerver-szűrők: BrightMail, Cloudmark, MessageLabs, Postini, SpamAssassin 3.3
• Hozzáférés-szűrők: IronPort, Barracuda
Hogyan tudod ezt az információt hasznosítani a videó e-mail marketing erőfeszítéseidnél?
Győződj meg arról, hogy a címzettek tudjanak arról, hogy te ki vagy.“64%- a válaszadó arra hivatkozik, hogy a „Feladó” sor a legfontosabb motivációs tényező számukra, az engedélyhez kötött e-mail-ek megnyitásakor.”
1.) Szerepeltesd a márkanevedet a "feladó" sorban. A jobb feladó felismeréshez, használj olyan nevet és címet a „Feladó” sorban, amely tartalmazza a te nevedet, a céged nevét, a terméked nevét és a márkád nevét. Ez a legjobb gyakorlat, ami soha nem volt fontosabb, mint napjainkban. A márkád neve a „Feladó” sorban meggyőzi a címzettet arról, hogy
megbízható forrástól érkezik az e-mail és hitelességet, bizalmat építesz ki – különösen, ha időről időre ismétlődnek az e-mail-jeid. Például: Feladó sor: videoemaildelivery@talkfusion.com [bob@bobshoes.com] részéről
2.) Szerepeltesd a márkanevedet a "tárgy" sorban. Az e-mail-jeid “Tárgy” sorába be kell, hogy illeszd a márkád nevét. Itt van egy hírlevél példa, amit Bobnak a Bob Cipőboltja küld a vásárlóinak:
Tárgy sor: 10% árengedményt kíván Bob Cipőboltja
3.) Győződj meg arról, hogy a címzettek azt kapják, amit akarnak? “Az engedélyhez kötött e-mail megnyitásának a valószínűségét növelte a meghatározott érdeklődési kört (72%)
megcélzó tartalom, míg 68% a fontosságra hivatkozott. A címzettek szívesen kimutatják, hogy mit részesítenek előnyben.” (DoubleClick)
Természetesen, amikor egy e-mail célzott, valamilyen tárgyhoz tartozó és időszerű, akkor a
címzettek is valószínűbb, hogy megnyitják, elolvassák és cselekszenek. Az e-mail marketing
kommunikáció ideális tartalma és gyakorisága üzletenként és közönségenként változhat.
Hogyan állapíthatod meg, hogy mi a helyes a te esetedben? Kérdezd meg a vásárlóidat!
Tedd fel a “kérdésedet” hivatalosan vagy közvetlenül, ahogy jobban esik. A vásárlóid és a lehetséges
ügyfeleid égnek a vágytól, hogy megosszák veled az véleményüket és méltányolni fogják, ha megkérdezik őket. Ezt az információt felhasználhatod az e-mailjeid tartalmának és a közönségednek megfelelő küldési sűrűség meghatározására. Így több olvasóhoz jutsz el és nagyobb lesz a válaszadók aránya
4.) Használd a jelentéseidet (másodpercnyi pontossággal analitika mindenről!) Nézd át a jelentéseidet, hogy rendszeresen követni tudd az előfizetőid visszajelzéseit. (Például: megnyitások,
rákattintások, e-mail válaszok, leiratkozók és Spam panaszok.)
5.) Válj megbízható feladóvá! Ösztönözd a címzettjeidet arra, hogy tegyék a feladó címedet videoemaildelivery@talkfusion.com a címjegyzékükbe, a fehér listájukra, megbízható helyek és jóváhagyott feladók listájára (bármi is legyen az e-mail kliensük neve.) Ha érdekel, hogy a legközkedveltebb internet szolgáltatóknál, hogyan történik ennek a beállítása kattints ide.
Az új anti-Spam funkciók az AOL 9 és a Microsoft® Outlook® 2003 esetében úgy lettek kialakítva, hogy a címzettre bízták a Spam ellenőrzést és a kéretlen képi megjelenítések védelmét. Az AOL 9 és a Microsoft® Outlook® 2003 esetén a szépen kialakított HTML oldalad megjelenik, de a képek csak akkor látszanak, ha a címzett megbízható feladói között vagy a címjegyzékében szerepelsz. Megbízható feladóként vagy címjegyzékben szereplőként az e-mail-ed célba ér és mentességet élvez a Spam-szűrők intézkedései alól, beleértve a szűréseket, kihívás-válasz rendszereket vagy képi megjelenítések blokkolását.
6.) Az e-mail szűrők megértése. Mindig ellenőrizd, hogy a “Feladó” sorban, a “Tárgy” sorban és az e-mail másolat sorban benne vagy-e és kerüld az olyan nyelvezet vagy technikák használatát, amely a tartalom alapú Spamszűrők számára spam-nek tűnhetnek.
Kerüld a következőket:
• Spam-szerű szavakat: Ingyen, garancia, hitelkártya, otthoni munka, befektetés, pénzügyi függetlenség, stb.
• Piros szöveget: Kerüld a pirosat. A piros rikító szín és nehezen olvasható. Ez is egy olyan Spam taktika,
amely az e-mail szűrőt beindíthatja.
• Csak nagybetűk használatát: Ne használj csak nagybetűket és túl sok írásjelet. Ha csak nagybetűket
használsz, akkor nem látszik a különbség a szavaid között. Ez nehezen olvashatóvá teszi. Ez még azt
a látszatot is kelti, mintha mérges lennél vagy kiabálni akarsz, Spam-szerűvé teszi az e-mail-edet. Ez
drámaian megnöveli annak az esélyét, hogy az e-mail-edet kiszűri a Spamszűrő.
• Túl sok !!!, ??? írásjelet: Ez nagy valószínűséggel beindítja az e-mail szűrőket; különösen akkor, amikor
Spam-szerű szavakkal és nagybetűkkel együtt használják őket.
• A “kattints ide” túlzott használatát, különösen csak nagybetűkkel írva: Tedd a hívási funkció hivatkozását
sajátosabbá a szűrők elkerüléséhez.
• A $$ és más szimbólumok túlzott használatát: Again, Ismételten, ezek a jelek valószínűleg aktiválják az e
mail szűrőket. Ahhoz, hogy célba érjen az e-mail-ed, használj csak egy dollár jelet a pénznem jelölésére
és körbeíró szavakat a szimbólumok helyett.
• A “Feladó” címének kihagyását: Ez a háztartási hulladék. Olyan, mintha Spam lenne és növeli annak az
esélyét, hogy az e-mail-edet kiszűri a Spamszűrő.
• Félrevezető (vagy hiányzó) tárgy sort: Mindig
Mint egy vállalat, a Talk Fusion mindent meg tesz a legnagyobb célba érés biztosítása érdekében.
Egy hosszadalmas és intenzív szűrés után, a feladó visszautasítást értékelő igazolási listán a Talk Fusion az iparági Elsőrangú internet fehérlistás címet érdemelte ki.
Hogy könnyebb legyen megbirkózni a “hamis feldolgozással,” a Talk Fusion 1100 vizsgálandó e-mailt küld az internet szolgáltatóknak, majdnem minden nap, hogy tesztelje, hogyan kezelik a videó e-mail-jeinket. Részletes jelentést kapunk erről, így pontosan tudjuk, hogy hogyan kategorizálták és válogatták szét a videó e-mail-jeinket. Talk Fusion-t jelenleg 1,8 milliárd internet szolgáltató, egyetem és cég hagyta jóvá és ez a szám folyamatosan növekszik.
Talk Fusion kiemelt kézbesítést szerzett, azaz 20-30%-kal magasabb a célba érési arányunk, mint
egy átlagos cégnek. A feladó értékelő igazolással rendelkező feladók nagyobb szerkesztői szabadsággal is rendelkeznek az e-mail-jeik kreatív kialakításakor, még azoknál az elemeknél is, amelyek hagyományosan Spam-aktiválók.
Talk Fusion videó e-mail-ek automatikusan keresztüljutnak a következő szűrőkön:
• Desktop kliens-szűrők: Outlook 2003®, Outlook 2007®
• Szerver-szűrők: BrightMail, Cloudmark, MessageLabs, Postini, SpamAssassin 3.3
• Hozzáférés-szűrők: IronPort, Barracuda
Hogyan tudod ezt az információt hasznosítani a videó e-mail marketing erőfeszítéseidnél?
Győződj meg arról, hogy a címzettek tudjanak arról, hogy te ki vagy.“64%- a válaszadó arra hivatkozik, hogy a „Feladó” sor a legfontosabb motivációs tényező számukra, az engedélyhez kötött e-mail-ek megnyitásakor.”
1.) Szerepeltesd a márkanevedet a "feladó" sorban. A jobb feladó felismeréshez, használj olyan nevet és címet a „Feladó” sorban, amely tartalmazza a te nevedet, a céged nevét, a terméked nevét és a márkád nevét. Ez a legjobb gyakorlat, ami soha nem volt fontosabb, mint napjainkban. A márkád neve a „Feladó” sorban meggyőzi a címzettet arról, hogy
megbízható forrástól érkezik az e-mail és hitelességet, bizalmat építesz ki – különösen, ha időről időre ismétlődnek az e-mail-jeid. Például: Feladó sor: videoemaildelivery@talkfusion.com [bob@bobshoes.com] részéről
2.) Szerepeltesd a márkanevedet a "tárgy" sorban. Az e-mail-jeid “Tárgy” sorába be kell, hogy illeszd a márkád nevét. Itt van egy hírlevél példa, amit Bobnak a Bob Cipőboltja küld a vásárlóinak:
Tárgy sor: 10% árengedményt kíván Bob Cipőboltja
3.) Győződj meg arról, hogy a címzettek azt kapják, amit akarnak? “Az engedélyhez kötött e-mail megnyitásának a valószínűségét növelte a meghatározott érdeklődési kört (72%)
megcélzó tartalom, míg 68% a fontosságra hivatkozott. A címzettek szívesen kimutatják, hogy mit részesítenek előnyben.” (DoubleClick)
Természetesen, amikor egy e-mail célzott, valamilyen tárgyhoz tartozó és időszerű, akkor a
címzettek is valószínűbb, hogy megnyitják, elolvassák és cselekszenek. Az e-mail marketing
kommunikáció ideális tartalma és gyakorisága üzletenként és közönségenként változhat.
Hogyan állapíthatod meg, hogy mi a helyes a te esetedben? Kérdezd meg a vásárlóidat!
Tedd fel a “kérdésedet” hivatalosan vagy közvetlenül, ahogy jobban esik. A vásárlóid és a lehetséges
ügyfeleid égnek a vágytól, hogy megosszák veled az véleményüket és méltányolni fogják, ha megkérdezik őket. Ezt az információt felhasználhatod az e-mailjeid tartalmának és a közönségednek megfelelő küldési sűrűség meghatározására. Így több olvasóhoz jutsz el és nagyobb lesz a válaszadók aránya
4.) Használd a jelentéseidet (másodpercnyi pontossággal analitika mindenről!) Nézd át a jelentéseidet, hogy rendszeresen követni tudd az előfizetőid visszajelzéseit. (Például: megnyitások,
rákattintások, e-mail válaszok, leiratkozók és Spam panaszok.)
5.) Válj megbízható feladóvá! Ösztönözd a címzettjeidet arra, hogy tegyék a feladó címedet videoemaildelivery@talkfusion.com a címjegyzékükbe, a fehér listájukra, megbízható helyek és jóváhagyott feladók listájára (bármi is legyen az e-mail kliensük neve.) Ha érdekel, hogy a legközkedveltebb internet szolgáltatóknál, hogyan történik ennek a beállítása kattints ide.
Az új anti-Spam funkciók az AOL 9 és a Microsoft® Outlook® 2003 esetében úgy lettek kialakítva, hogy a címzettre bízták a Spam ellenőrzést és a kéretlen képi megjelenítések védelmét. Az AOL 9 és a Microsoft® Outlook® 2003 esetén a szépen kialakított HTML oldalad megjelenik, de a képek csak akkor látszanak, ha a címzett megbízható feladói között vagy a címjegyzékében szerepelsz. Megbízható feladóként vagy címjegyzékben szereplőként az e-mail-ed célba ér és mentességet élvez a Spam-szűrők intézkedései alól, beleértve a szűréseket, kihívás-válasz rendszereket vagy képi megjelenítések blokkolását.
6.) Az e-mail szűrők megértése. Mindig ellenőrizd, hogy a “Feladó” sorban, a “Tárgy” sorban és az e-mail másolat sorban benne vagy-e és kerüld az olyan nyelvezet vagy technikák használatát, amely a tartalom alapú Spamszűrők számára spam-nek tűnhetnek.
Kerüld a következőket:
• Spam-szerű szavakat: Ingyen, garancia, hitelkártya, otthoni munka, befektetés, pénzügyi függetlenség, stb.
• Piros szöveget: Kerüld a pirosat. A piros rikító szín és nehezen olvasható. Ez is egy olyan Spam taktika,
amely az e-mail szűrőt beindíthatja.
• Csak nagybetűk használatát: Ne használj csak nagybetűket és túl sok írásjelet. Ha csak nagybetűket
használsz, akkor nem látszik a különbség a szavaid között. Ez nehezen olvashatóvá teszi. Ez még azt
a látszatot is kelti, mintha mérges lennél vagy kiabálni akarsz, Spam-szerűvé teszi az e-mail-edet. Ez
drámaian megnöveli annak az esélyét, hogy az e-mail-edet kiszűri a Spamszűrő.
• Túl sok !!!, ??? írásjelet: Ez nagy valószínűséggel beindítja az e-mail szűrőket; különösen akkor, amikor
Spam-szerű szavakkal és nagybetűkkel együtt használják őket.
• A “kattints ide” túlzott használatát, különösen csak nagybetűkkel írva: Tedd a hívási funkció hivatkozását
sajátosabbá a szűrők elkerüléséhez.
• A $$ és más szimbólumok túlzott használatát: Again, Ismételten, ezek a jelek valószínűleg aktiválják az e
mail szűrőket. Ahhoz, hogy célba érjen az e-mail-ed, használj csak egy dollár jelet a pénznem jelölésére
és körbeíró szavakat a szimbólumok helyett.
• A “Feladó” címének kihagyását: Ez a háztartási hulladék. Olyan, mintha Spam lenne és növeli annak az
esélyét, hogy az e-mail-edet kiszűri a Spamszűrő.
• Félrevezető (vagy hiányzó) tárgy sort: Mindig
Itt jártam nálam Szabó László, akivel imádok együtt tevékenykedni, tervezni és cselekedni. Terveztünk és közben megérkezett az e-mail, és boldogan teszem közzé, a Talk Fusion vállalat különleges, egyedi, magas minőségben mai naptól okos telefonokon működik, amit más cégek még csak remélni sem tudnak jelenleg. Tehát kedves Barátaim, ismerőseim, kételkedők és negatív érzelmű, gondolkodó, valamint tudás birtoklása nélküli vélemény nyilvánítók, érdemes a tükörbe nézni picit, s tisztelettel oda figyelni , amire érdemes. Több olyan emberkével találkoztam az utóbbi hónapokban, akik önös érdeket előtérbe helyezve, másra nem figyelve, saját hibát nem elismerve, (a legnagyobb EGO gyakorlat) olyan alaptalan, hozzá nem értő módon nyilvánultak meg, ami egyértelművé tette számomra, a magas minőség elfogadása ma még nem működik sok helyen. Én a minőséget képviselem, hálás vagyok, s tudom, hogy a minőség és nem a mennyiség a jövő. Tehát hajrá Talk Fusion! büszke és hálás vagyok, hogy ma már az én Okosommal már útközben is tudok bármit tenni, reklám mentesen, ami nálam döntő, (és hiszem hogy nálad is be fog következni, hamarosan, saját magad érdekében.)
Ez most már élő, letölthető innen: http://ow.ly/B67bt
A fotóra kattintva információt olvashatsz!
FUSION ON THE GO IPAD
OO
Az újítók soha nem hagyják abba az álmodozást. Ők továbbra is folytatják az olyan technológiák fejlesztését,amik megváltoztatják a világot! A történet a videótechnológia történetét mutatja be ahonnan kezdődött, napjainkon át egészen a végtelen lehetőségek tárházáig. Ma a Talk Fusion világelső a videó-kommunikációs ágazatban.
Egy rövid betekintés a történelembe:
2003: A Skype indított augusztusban, így a felhasználók szemtől –szembe chatelhettek.
2005: A Flash 8 indult, mely a videó megtekintését támogatta és telepíthető vált legtöbb számítógépen.
2005: YouTube videómegosztó oldal februárjában alakult.
2006: Motorola Razr MS500 az első olyan telefon, mely egyben videokamera is.
2007: Talk Fusion vállalat megalakul és elindítja a videó e-mail szolgáltatást!
2008: HTML 5 rendszere elindul, amely segítségével a felhasználók képesek lesznek azonnal lejátszani egy videó fájlt. A HTML-el változik video-és web fejlesztés, bárki képes létrehozni egy weboldalt, vagy blogot, személyes vagy üzleti célból egyaránt.
2009: Júniusban debütál az Apple iPhone 3GS készüléke, ami a maga nemében első. Funkcionálhat webkameraként, kamerás mobiltelefonként, hordozható médialejátszóként...
2010: Az emberek most már képesek tartani videokonferenciákat tableten vagy mobil eszközökön keresztül is.
2012: A nagyközönség érdeklődése az online videó nézés lehetőségére tovább növekszik. Júliusban egyedül az Amerikai Egyesült Államokban a 184 millió webes felhasználó 26,9 milliárd video-tartalomat nézett, ez átlagosan 22,3 órányi videó-tartalom/ néző!
2014: A Talk Fusion elindítja CONNECT szolgáltatását. A WebRTC technológia, és integrálja az Élő közvetítést, videokonferenciát és asztalmegosztást letöltések vagy plug-inek, vagy alkalmazációs, regisztrációs szoftverek letöltése nélkül.
Magyar prezentáció (Drobinoha Marika)
Teljesen új kapcsolat az interneten. Rövid tájékoztatót itt meg tudod tekinteni magyar nyelven. Fotóra kattintva is meg tudod hallgatni. Kapcsolj teljes képernyőre.
Orosz feliratos információ
Magyar prezentáció (Vass Gábor)
OO
Spanyol prezentáció
Francia prezentáció
Büszke vagyok arra, hogy Timmer Ágika is részese volt ennek a csodálatos francia prezentációnak.
English presentation: Leslie Brown
Lengyel prezentáció
Mandarin, Indonéz prezentáció
A Feliratkozó panelt kitöltöd, fel veszem veled a kapcsolatot a részletek további megbeszélése miatt.
Minden elhalasztott lehetőség kidobott pénz. A fotóra kattintva egy történetet tudsz meghallgatni. Mindenki életében van egy lehetőség vagy több.
Most! Most! Most!
Miért a videó hírlevél?
Ha végig nézed e rövid videót, bemutatva a videó hírlevél pótolhatatlan előnyeit, meg fogod látni miért a Talk Fusion videó hírlevél, amely sehol máshol a világon, csakis itt érhető el.
Mi lenne ha......a videó marketing (amely egyértelműen a leghatásosabb marketing eszköz)
- növelné az érdeklődőid, majd vásárlóid számát
- információ, kommunikáció a legmodernebb eszközét használnád
- Konkurencia mentesen élveznéd a piaci előnyt
- Reklám mentesen, tisztán közvetítenéd az információt
-Spam-vírus-marketing mentesen a célközönség megelégedésére a Most hatalma itt van, a fotóra kattintva az információt mutatom be.
THE INSTNANT DASH FOR THE PRO PAK CASH
Fotóra kattints, videó hírlevélhez vezet el, ahol részletezés a BÓNUSZ keresetekről.MOST van itt a pillanat, hogy részese legyen annak az Inovatív, Startup vállalkozásnak, amely a piaci igény előtt söpör a piacon!
VIDEO AUTOMATA RESPONDER
&
AUTOMATA VÁLASZKÜLDŐ
Ma reggel a webirodámban ez a hírek várt. Magyarország vállalkozásainak 1. számú lehetősége, (a világban mindenhol, de nekem egyik Célom, hogy Magyarországnak segítsünk a fellendülésben!) hogy tömegekhez eljuttassa megfelelő módon, szinten és hatékonysággal a lehetőségeit, kínálatait. 10 évvel ezelőtt nem ismerték az írott HÍRLEVELEKET. Ma már a leghatékonyabb csatorna a piac bővítéséhez.
Mi lenne ha? a MOST-ban a videó hírlevél bemutatását kérnéd tőlem?
Állok rendelkezésre, hogy segíteni tudjak abban az információban, amit Én tudok, Neked pedig Kincset érhet.
Itt betekintést tudsz nyerni!
Elérhetőségeimért pedig a fotóra kattints! Vissza hívlak, ha feliratkozol!
Most vagy Most van itt az IDŐ!
április 20-tól május 19-ig
A fotóra kattints s a videókat tekintsd meg teljes képernyővel, hogy lásd teljes nagyságban azt a lehetőséget, ami itt van a kezedben, csak nyújtsd ki!
Blogomon belül ezen oldalon mutatom be a legfontosabb információkat üzletemmel l kapcsolatosan. Minden nap 21 órakor magyar nyelvű üzleti tájékoztatók itt elérhetőek + a nemzetközi webinárok is.
Jövedelmed hogy alakul, ha Talk Fusion üzlettársam leszel?
Mai nappal indult ismét a Dash For Tehe Cash Promóció. Fotóra kattintva részleteket eléred, igaz angolul, de nem számít, a lényeg az, hogy elhatározás, önéletrajz és megaláztatás nélkül SZABADON akkor és annyit dolgozol amennyit szeretnél és megfizet a Cég érte azonnal! Részletekért keressél meg, Én itt vagyok, Te pedig jössz, egy JÓ DÖNTÉS Álmaink megvalósításáért.
Nemzetközi webinárok elérhetőségei itt!
Személyes blogomban mutatom be a Talk Fusion Vállalatot. Videó kommunikációs eszközöket terjesztünk el az egész világban. "Emelkedj ki a tömegből, készen állsz-e arra, hogy lehagyd a versenytársaidat?" Bob Reina a Talk Fusion internetes vállalat egyetlen tulajdonosa és Vezérigazgatója mondata számomra nagyon kiemelkedő és egyértelmű.
A biztonság és megbízhatóság a mai rohanó világban felbecsülhetetlen. Jelen pillanatban 171 Cég tagja a több tízezer vállalatból . Fotóra kattintva láthatod a DSA tagok listáit.
Másik jó tanács amit megfogadtam egy számomra tiszteletre méltó Hölgytől és Üzletasszonytól, Vörös Szilvától. Idézem: "A mai felgyorsult gazdasági helyzetben a piaci igény előtt lépj, akkor tiéd a piaci részesedés!" Igen, Hölgyem és Uram, a videó kommunikáció ma még a piaci igény előtt került az internetezők, a cégek, vállalkozások látókörébe. Facebookon elérhető vagyok, tehát "Ne csak nézzél, lássál is!" Köszönöm ha drága idődbe belefér az információ áramlás, céltudatosan.
http://1436358.talkfusion.com/company/
Talk Fusion termékek, szolgáltatások
CONNECT, azonnali webes kapcsolat, szabadalmi joggal, amely valóban nem másolható. 1,5 milliárd felhasználó 2016-ra. Te is ott leszel, kérdés hogy mikor látod meg amit érdemes mielőbb látni és használni.
CHING-CHING azonnali fizetés, ha üzlettársként részt veszel e globális internetes vállalkozás terjesztésében.
Videó hírlevél bemutatása. Kizárólagosan a Talk Fusionnál fizethető elő. Egy évtizeddel ezelőtt piaci igény előtt a hírlevelek elterjesztése hódított. Megtanulták a vállalkozások a használatát. MOST a videó hírlevél bemutatása, tanítása egyik nagy célunk.
A biztonság és megbízhatóság a mai rohanó világban felbecsülhetetlen. Jelen pillanatban 171 Cég tagja a több tízezer vállalatból . Fotóra kattintva láthatod a DSA tagok listáit.
Másik jó tanács amit megfogadtam egy számomra tiszteletre méltó Hölgytől és Üzletasszonytól, Vörös Szilvától. Idézem: "A mai felgyorsult gazdasági helyzetben a piaci igény előtt lépj, akkor tiéd a piaci részesedés!" Igen, Hölgyem és Uram, a videó kommunikáció ma még a piaci igény előtt került az internetezők, a cégek, vállalkozások látókörébe. Facebookon elérhető vagyok, tehát "Ne csak nézzél, lássál is!" Köszönöm ha drága idődbe belefér az információ áramlás, céltudatosan.
11 nyelven a saját weboldal (Voice) elindult, bejelentés szombaton Tampában a Világtalálkozón!
Miért a videók? Nézd meg ezt a csodás videót teljes képernyőn. Át fog menni az üzenete. Csodálatos. 2015-re az internetezők 90 %-a videóban fog kommunikálni. Saját MÉDIA BIRODALMAD lehet, itt a megfelelő pillanat.
Talk Fusion termékek, szolgáltatások
CONNECT, azonnali webes kapcsolat, szabadalmi joggal, amely valóban nem másolható. 1,5 milliárd felhasználó 2016-ra. Te is ott leszel, kérdés hogy mikor látod meg amit érdemes mielőbb látni és használni.
CHING-CHING azonnali fizetés, ha üzlettársként részt veszel e globális internetes vállalkozás terjesztésében.
Videó hírlevél bemutatása. Kizárólagosan a Talk Fusionnál fizethető elő. Egy évtizeddel ezelőtt piaci igény előtt a hírlevelek elterjesztése hódított. Megtanulták a vállalkozások a használatát. MOST a videó hírlevél bemutatása, tanítása egyik nagy célunk.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Szólj hozzá, legyen véleményed!