2014. május 8., csütörtök

Azért vannak a jó barátok....

Csütörtök reggel, kora délelőtt gondolataimat rendezem, már a napi tervezésen túl vagyok, meghallgattam a reggeli napindító videómat és beszélgettem Hovanecz Marika üzlettársammal és Barátommal.  Hálát adok Marika barátságáért, a különleges mosolyáért, a Hitéért, egyáltalán azért hogy ismerem. Sokat tanulok, tanulunk egymástól, s gondolataim Most azért kerülnek  előtérbe, hisz 9-én vagy egy különleges számú születésnapja, de egy megérdemelt utazáson vesz részt, indulás Görögországba. Kedves emlék jut eszembe, e fotó kapcsán. Köszönöm Marika a barátságodat. Fotóra kattintva el tudsz a facebook oldalára jutni, érdemes, mert sugárzik a szép, a jó, a hit, a jövőkép és minden jó.




Húsvét hétfőn együtt tölthettünk egy csodás napot Marikánál Gyöngyösön Gyuri Zoli közös barátunkkal. Azt is mondhatom, megünnepeltük előre Marika születésnapját. Kattints kérlek a "Hármas fotóra" amely egy csodálatos dalhoz vezet el.


Hiszem és tudom, hogy a "Hármasság" nagy Erőt képvisel, minden értelemben. Az Én életemben ez kiemelkedő , Céljaim és Álmaim céltudatos biztonságának útja.
Végül itt is a "Hármasság" Gyöngyös Fő terén, amely Marika városa, nekem pedig a volt városom, hisz itt éltem igen hosszú ideig. Köszönöm Marika, hogy általad Gyöngyöshöz ismét nagyon szép emlékek köthetnek.



Boldog születésnapot Marika!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá, legyen véleményed!