2014. április 4., péntek

Mai nap tanulsága.....

Mai napom tanulsága csokorba foglalva.

Kavarognak bennem az élmények. Annyi minden történt ma egy sima pénteki napon. Részletekbe nagyon nem megyek bele, csak a konkluziót így este 22.30-kor.
Groupama Garancia Biztosító üzletkötője vagyok, imádom a munkámat, mert embereknek tudok segíteni, a szó nemes értelmében. De ehhez tanulni kell és beszélgetni sokat, hisz az emberi gondolatok nem a célzott, tudatos irányban vannak.
Mai munkám felturbózva elmaradt, legalábbis egy része, hiszen egyetlen unokám meglátogatott ma lányommal együtt, amely meglepetés volt számomra. Természetesen minden félre téve, jöhet az unokázás. Jól esett, köszönöm!

"Ha nem cselekszel, ne várj eredményt!" megerősödött bennem ez a gondolat, bár mindig velem van. Én ma unokáztam, nem cselekedtem, eredményt elmaradt. (persze az más téma, hogy feltöltődtem, imádtam hogy együtt voltunk, kimentünk sétálni a városban, a kicsi kacajától, boldogságától és szeretetétől teljesen elolvadtam! Imádom ezt  a szupernagyiságot, majd felturbózom magam. Ennyi.
Fel is turbóztam. Blogomon sokat újítottam, célirányosan közre adom gondolataimat, hisz jelentős változások korát élem meg. Olvastam is például Csillagvirág: Lélekcsillámok c. könyvét, amit a napokban kaptam. Lelki és testi egyensúly megteremtése az egyik alapvetőbb célom, hisz a sok-sok jel felismerése eljuttatott Pető Csillához, BOWEN kezelést megkaptam az elsőt (amit ezúton is hálásan köszönök)
Ennek hatására és örömére az internet óriási erejét ismerve fel is raktam e blogomra az egészséges életmód váltásomra való koncentrálásom jeleként egy magyarországi vállalkozás méhpempő kivonatából készült termékeinek oldalát, hisz már tapasztaltam hatását, amit most előtérbe fogok ismét helyezni, de a napi 30 perces sétámat is beiktattam (Csilla javaslatára) és elindultam a táplálkozásom változtatásának ösvényén is.
De még ezekből mindig nem igen derül ki a mai napom élményeinek rövid összegzése....Igaz?
A pénzhez érek mindjárt gondolataimban, mert nem vagyok álszent, és ne legyünk álszentek, de pénzre, készpénzre szükségünk van, mert a nélkül létezni nem tudunk. 
Mennyire értékelhető a pénz és a lélek kapcsolata? A lelki béke? A Szeretet? A tisztelet? Az ölelés?
Az is nyilvánvaló már számomra, hogy saját magunkban rendet kell rakni!
Idézek: "Vannak benned kérdések, melyre keresed a válaszokat? Minden kérdésre, amely megfogalmazódik Benned, a válasz is magadban leled, de amíg nem bízol eléggé magadban, nem jöhet felelet. Ilyenkor kihelyezzük a középpontunkat és várjuk a megerősítéseket, mindenhonnan, a külvilágból, a másik embertől. Cselekszünk, de cselekedeteinket mások véleménye, gondolatai befolyásolják." Pető Csilla
Elgondolkodtatott ez az idézet és természetesen az üzenete! Amióta olvastam ez járt a fejemben + meghozta a gondolataim összegzését.
Napom még koránt sem ért véget, hiszen péntek este révén az Én tisztem az online üzleti tájékoztató saját videó konferencia termemben (Connect), amire nagyon-nagyon büszke vagyok, büszke vagyok arra is hogy hálózatépítő vagyok és most jön a fontos gondolatom összegzése a mai napról (nem biztos hogy mindent érteni fogsz, de privátban megosztom veled szívesen)

Mindenkinek saját magában rendet kell rakni, ha vannak Álmai, Céljai és meg is akarja valósítani. Ez az a pont amikor nem tudok elvonatkoztatni a pénztől, de nem az első rendű kell hogy legyen. Saját belsőnket kell egyengetni, szeretgetni, békében lenni, magabiztosságot, önbecsülést kiérdemelni saját magunknál. Én ma megveregettem saját vállamat, megdicsértem saját magamat, és erősítem még jobban, mert a legjobb úton haladok.


Hiszem és tudom, amióta a változások idejébe léptünk ( 2014 a változások Éve) egyre többen akarunk, szeretnénk Álmainkért RINGBE Szállni, boldogan, nyugodtan, kiegyensúlyozottan élni, s minden apró örömmel meglepni saját magunkat és barátainkat. 
Záró gondolatként néhány másodperces videót tekintsd meg, s ha érzed, mit jelent, vagy érezni szeretnéd, bátran vedd fel velem a kapcsolatot, gyere velünk a csoportunkba, ahol egyre többen vagyunk és megyünk együtt Álmainkért. Április 5-én Te is részese lehetsz személyesen Online élő közvetítésben elindulni, hallgatni az irányt, csak tedd meg az első lépést.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá, legyen véleményed!