2014. április 6., vasárnap

Voks a Jövőmért

Voksomat leadtam ma a saját magam Jövőjéért.

Ma délután sétáltam, elmentem a 17-es választókörzet urnájához, takarítást félbe hagyva, mert jól esett. Nem öltözködtem ki, hisz nem voltam ráhangolódva, mert fontos volt számomra hogy rendet rakjak körülöttem fizikailag.
Önző érdekből tettem. Saját magam érdekében, hogy jól érezzem magam. Véleményt nem is nyilvánítok a választásokkal kapcsolatosan, azt inkább kihagyom.
Viszont mai napomat zárva szembe találkoztam Komáromi Miklós üzenetével, ami arra inspirált, gondolataimat röviden leírjam és természetesen ide másolom a forrást.

"A politikusok önzőek, mert magukra gondolnak és nem rátok? Ti pedig nem vagytok önzőek azért, mert szerintetek a politikusoknak rátok kéne gondolniuk? Egy kicsit sántít ez az érvelés... Fogadjátok el, hogy mindenki önző és mindenki a saját dolgával törődik... függetlenül attól, hogy politikus-e avagy sem. Mindnyájan hozzáférhettek a Forrásenergiához a gondolkodásmódotok által. A politikusok is emberek, tehát nem önzetlenek. Ha valaki igazán önzetlen, az magát az életet utasítja el. Az önzőség erény! Minden nagy dolog önző érdekekből született: ez a mi olvasatunkban azt jelenti, hogy mindenki számára az a legfontosabb, hogy ő jól érezze magát. Ha pedig ő maga jól érzi magát, csak jó dolgokat tud adni a világnak is."

- Abraham-Hicks


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá, legyen véleményed!