2014. május 10., szombat

Szintike Álmai megvalósulnak

Éppen ma 2 hete böngésztem a Facebookon, amikor szembe jött velem egy Édesanya üzenete. Többször átolvastam, s azonnal felvettem a kapcsolatot Evelinnel. A története röviden, 8 éve ápolja kislányát Szintikét, nem tud lábra állni és beszélni. Most van lehetőség egy műtétre, amikor az esélye jelentősen megnövekszik álmai megvalósítása irányába.
Ma május 10-én 20.00 órakor - nagy-nagy összefogással és segítséggel, de egy koncert lesz, melynek elérhetősége ide linkelve el fog vezetni ahhoz a lehetőséghez, hogy Te is segíteni tudj. Arra gondoltam, ha csak 1000 Ft-ot utalunk mindannyian, vagy a támogató jegy árát utaljuk ami 1500 Ft, nagy-nagy mérföldkövet teszünk meg mindannyian.

Milyen boldog Szintike, ez az Ő és Édesanyja Evelin Napja. Fotóra kattintva el jutsz a további fotókhoz. Még nem későt, Te is tudsz segíteni, ha szeretnél.





A fotóra kattintva meg tudod nézni a részleteket a videó hírlevélben!


Támogató Jegy 1500 Ft
OTP 117773061-00186531


Az Ember életében mindig döntéseket kell hozni. Ez a Döntés lehet jó és lehet rossz is. Én tudom, hogy a legjobb döntésem volt amikor elindítottam e mozgalmat Szintikéért, de azt nem tudtam megtenni, hogy szombaton este ott legyek, amely Szintikéért szólt. 1-2 fotóval hozzá járulok és köszönöm Pletser Hajnalkának, aki a kürtőskalácsokat készítette s az eladás teljes összege a fenti számlára kerül. Közel 3 hét van még arra, hogy Adományozzunk a fenti számlaszámra. Kérlek, oszd meg, és konkrét segítségeddel is járulj hozzá e Csodálatos kis Emberke Álmainak megvalósításához.



Kürtőskalácsok elkészültek








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá, legyen véleményed!