2014. június 23., hétfő

Elena üzenete a világnak

Orosz feliratos információ Elena (süket orosz hölgy) üzenete előtt!



Elena Shlaneva története: fotóra kattintva meg is tudod hallgatni!
Hello, a nevem Elena Shlaneva - és süket vagyok. Átlagos családban születtem Pskov városában. Az én átlagos családom a szülőkből, egy fiú és egy lánytestvérből állt. A lány ikertestvérem beszélt hozzám és én nem hallottam és nem tudtam rá válaszolni. Speciális iskolába jártam, ezért mindig távol éltem a családomtól és még ma sem tudok kommunikálni velük, mert nem értjük egymást. Miért születtem süketen? Én is ezt kérdeztem magamtól hosszú időn át és szenvedtem tőle. Miért van az, hogy az egész beszélő családban, beleértve a szüleimet, a fiútestvéremet, sőt, még az ikertestvéremet is, csakis én vagyok süket? Állandó fájdalom volt ez számomra, rosszul éreztem magam tőle, folyamatosan rossz kedvem volt, és már egyáltalán nem akartam a hallók világában élni.
Ugye SOKAN megértitek? Hogy nehéz életünk volt, ami nem olyan jó és érdekes munkát jelent, amiben nincs túl sok lehetőség... De azt hittem, normális életet élek és normális háztartást vezetek - dolgozom! És így éltem 20 éven át minden változás nélkül.... Tudtam, hogy mindig is ott fogok dolgozni, ahol most, műszerész leszek az AvtoElektroArmatury leányvállatánál, a FAULT-nál, csak éppen öregebb leszek - és ez a karrierem csúcsa! A lakásomat bérelni fogom, megvenni nem tudom, vagy hostel... És nincsenek vágyak, nincs semmiféle terv... csak az EGYSZERŰ, SZÜRKE ÉLET.
De aztán csoda történt! A barátom beszélt nekem a Talk Fusion-ról. Természetesen tudom, hogy az átlagemberek különbözően reagálnak erre az üzletre, de ahogy a barátomnak is mondtam - eldöntöttem, hogy megpróbálom. Nincs veszíteni valóm! Eleinte nem volt világos mi is ez, de aztán folyamatosan chaten kommunikáltam a csapat vezetőivel, és kezdtem megérteni. Hogy ami a kezemben van, az a legmodernebb internet technológián alapuló videókommunikációs szolgáltatás. Nagyon tetszett, hogy ez egy 140 országban jelenlévő azonnal fizető nemzetközi üzlet. És bárhol dolgozhatsz - akár otthon is. Soha nem gondoltam volna, hogy ez lehetséges.
Így aztán most nagyon boldog vagyok, hogy vállaltam a kockázatot! Mivel nem volt veszíteni valóm, gondoltam, de hogy ilyen hirtelen történik? Amikor láttam ezt a filmet Bob Reina úrról és ismerkedtem a cégről szóló információkkal - tudtam, hogy ennek az embernek hinni kell (ráadásul rendőr volt) és a cég legális (legálisan működik). És csak magamnak, újrakezdtem a kedvenc időtöltésemet is - amikor ezeket a csodás video hírleveleket készítettem. Régebben ugyanis nagyon szerettem rajzolni, de abbahagytam, de most újrakezdtem! De ez már egy egészen más szint! Nagyon szép és professzionális! Majdnem olyan, mint egy weboldal! És minden nap sok-sok új gyönyörű oldalt készíthetek! (Alább következnek a munkáim, nézd meg magad). A vezetőink tanítanak és sokat segítenek, már a süket gyerekek is egyre többet megértenek az új technológiából. Minden nap látom, hogy bíznak a képességeikben! Már tudom, hogy mindent elérhetek, amit csak akarok!
Minden nap mondogatom magamnak, hogy megcsinálod, Helen! Megcsinálom, mert elhatároztam, hogy megpróbálom! Mert már egy csomó barátom és partnerem van sok városban! A csapatom naponta növekszik! Beszélők és süketek is vannak köztük! És együtt pénzt keresünk! És az a szép benne, hogy jó sokat segítünk egymásnak! ÉS NEKEM SZÜKSÉGEM VAN A CSAPATOMRA! Szükségem van az emberekre! Taníthatom őket, megoszthatom a tapasztalataimat, jót tehetek velük - ha csak egy ajándék videó hírlevéllel is - boldog vagyok, ha az embereknek tetszik, és jobb kedvük lesz tőle!
Mi másért szeretném a TALK FUSION vállalatot és elnökünket, Bob Reinát? Mert Bob azt mondta "Mondd el nekünk az álmaidat és mi segítünk megvalósítani!" Hiszek neki! Mert a Talk Fusion életeket változtat meg, és teszi jobbá sok-sok ember számára az egész világon! És most, barátaim, boldog vagyok, hogy süketen születtem, mert képes vagyok segíteni emberek ezreinek, hogy boldogabbak, gazdagabbak és magabiztosabbak legyenekl A mi üzletünk mindenkié! Ez egy teljes rendszer. Van oktatás. Itt igazi élet van.
ITT segítenek az embernek, hogy elérje az álmait! És most már nekem is vannak saját terveim és álmaim! Utazni szeretnék, boldog családot szeretnék, házat szeretnék és mindig azzal szeretnék foglalkozni, amit szeretek! És ez csak a TALK FUSION céggel lehetséges!
Ne feledd: "sose add fel az álmaid, sose mondj le senkiről, csodák minden nap történnek".


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá, legyen véleményed!