2014. augusztus 26., kedd

Pihenés befektetés Önmagadba

Borús, esős idő van itt Gödöllő tájékán. Már 1 műszakot ledolgoztam, most jön a megérdemelt pihenés, de folytatás következik. Ez a fotó remek bizonyíték arra, hogy fektess be saját magadba pihenést, utána gyümölcsözően fogsz teljesíteni, boldogan, kiegyensúlyozottan, pihenten.


Csodás napom van, reggeli ébresztőm teljesen feltöltött. Meditációm közben arra gondoltam, ami előttem volt, van, mennyire sok a kövér ember, elkeseredett ember, de valahogy nem tesznek ellenne, vagy nem akarnak, vagy nem tudnak, vagy egyszerűen nem tudják a hogyan-t? Tiszteletlenséget, begubózást, bezárkózást és pótcselekvések tömegét látom, csodákat várva de nem cselekedve. 4 napos tréningen sok minden kivilágosodott előttem. Hálás vagyok Bea Solya.-nak hogy megismerhettem és megkaptam azt az utat tőle, általa, ami itt volt előttem, még sem láttam, úgy, mint ahogy esetleg Te sem látod. Ha szeretnéd, hogy mit is csináltam, csinálok folyamatosan, és nem csak 1 nap 1 hét 1 hónap, hanem életem részesévé vált és válik, akkor a blogomban iratkozz fel a feliratkozó panelen és ahogy az időm engedi, fel is veszem veled a kapcsolatot.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá, legyen véleményed!