2014. augusztus 16., szombat

Talk Fusion és Én a Gyémánt.

4 napig nem leszek internet közelben, másik világba lépek néhány napra. Bemutatom Neked ki vagyok Én: Diamond. Gyémánt. Tanulok, folyamatosan tanulok, s Neked is csak ezt tudom tanácsolni. A szívem legbelső pontjára beépítette magát a Cégem, a Talk Fusion. Saját gyermekem, szeretett belsőm, aki azért van, hogy megmutassa a világnak, másképp van sok minden, mint ahogy esetleg látod. Gondolataink irányítják az életünket. Bármit is gondolsz, az én gondolatom és a tudásom itt van, bár folyamatosan tanulok, hisz változások vannak folyamatában, amit ma megtanultál holnap már kevés ha nem fejleszted magad. Ezt a világot éljük.


Nem vagyok informatikus, nem vagyok 3 diplomás, 4 nyelven beszélő marketinges, nem vagyok egyetemi tanár, de azt tudom, a Jövőt képviselem amit sokan egy életen át nem tanulnak meg. Lassan 4 éve tanulok, tanulom. Hogy vannak problémák és akadályok? Persze hogy vannak, de a kitartásom és a tanulni akarásom magasabb szinten van, mintsem ebben megakadályozhat bármi és bárki.
Jöhet vihar, jöhet szél, jöhet vak és süket, nem hárít Célomtól el semmi és senki.
A javaslatom, ha van neked is 12 nyelven saját weboldalad, mutasd meg nekem, ha nincs, nézd meg az enyémet, mert nekem van. Néhány videó az Emberek történetével, akik megvalósították álmaikat és emberek tömegeinek segítenek. Minh & Julie történetét hallgasd meg a weboldalamon 2,5 percben. Személyesen találkoztam velük többször, példaképeim és mentoraim. Hálás vagyok és tisztelettel hajtom fejem e csodálatos házaspár előtt, mert a nagyságuk és az egyszerűségük ámulatba ejt. 4 év alatt 7 millió $-t elérte a jövedelmük a nulláról, mégis itt vannak velünk.
Sok "nagy-embert" ismerek, akik nem is a földön járnak, olyan hiteltelenség veszi körül sajnos, hisz sokan arról beszélnek amit sosem csináltak meg. Fejet hajtok azon tanítók előtt, akik hitelesek, példaképek. Megjegyzem, nem dúskálok ezekben, de majd eljön talán az az idő is.....
Hogy Álommegvalósító vagyok? Persze. Az álmaim csak az enyémek és meg fogom valósítani álmaimat, az oda vezető út hosszú és sok akadályt kell átlépnem, össze szorított szájjal, sokszor könnyekkel. Na és? Én végig megyek ez az úton, mert látom a végét, amiért érdemes.









Talk Fusion egyik eszköze a sok közül, a feliratkozó panel, ami itt található a jobb oldalon. Automata videó válaszküldő rendszeremet is beprogramozom hogy automatizáljam az érdeklődőknek az információt. Most például 4 napig nem leszek, de dolgozna helyettem, ha már elkészítettem volna. De ha feliratkozol, augusztus 22. után felveszem veled a kapcsolatot. Természetesen minden ez videókkal, nem írásban. 
Kérlek, ne csak nézzél, lássál is, Boldog vagyok, ha az  információ érdekel, mert sokan meg akarjuk változtatni a jelenlegi élethelyeztet, amit egyértelműen a gondolatainkkal tudunk megtenni, megváltoztatni  és a cselekedeteinkkel. Akkor Cselekedjünk, Start!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá, legyen véleményed!