2014. augusztus 27., szerda

Szegénységtudat/Bőségtudat




Jó ideje figyelek, tanulmányozok, tanulok, csodálatos dolgok érintettek meg. Engem, a hitetlent, a racionális üzletasszonyt. Nyitott vagyok a tanulásra, a megnyílásra, befogadásra, a megbocsájtásra. Olyan ingerek értek idestova 2 éve, amit nem értettem, pedig folyamatosan jöttek a jelek. Ma már tudom, s szokták mondani a mondat végére a pont oda került. És pont. Hálás vagyok Solya Beának, akinek mindezt köszönhetem, s ígérem saját magamnak, követem és tanításait magaménak tudom és elfogadom.
Csodás 4 napunk volt Lajosmizsén augusztus 17-20 között, olyan energia generálódott 11-ünk között, amit leírni nem lehet. Nyilván az ott történteket nem fogom közzé tenni, de a ma reggeli megérintésnek köszönhetően azt a felvételt ide teszem, amit vízualizáltam 2024. augusztus 19-re, 10 év múlva milyen is leszek?
Merj Álmodni, cselekedni, lépj ki a komfortzónádból. A Tudatosság csak rajtunk múlik. Érzelmi szinten meg kell változnunk. A változás akkor fog elindulni, ha érzelmi szinten el kezdünk emelkedni. Tegnap este Solya Bea felvételét hallgattam meg ismét, s ma reggeli rutinom elvégzése után ez a poszt jött velem szemben. Nézd meg, melyik csoporthoz tartozol, s hozz egy Döntést. Elsőként hallgasd meg a felvételt, ide kattintva el tudod érni, utána iratkozz fel hozzám a feliratkozó panelen, s fogok tudni segíteni, ha TE is kéred.

A fotóra kattintva hallgasd meg az álmaim vizualizálását.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá, legyen véleményed!