2014. szeptember 2., kedd

Az igaz Szeretet 10 titka


Szeretet tíz titka címmel ma reggel találkoztam egy kedves írással, aminek a linkje, forrása itt érhető el!

1.) Gondolat ereje. Részese voltam Solya Bea Sikertáborában augusztusban, ahol minden pillanatban arra kaptam a megerősítés a gondolataink irányítják életünket, tevékenységünket, mindenünket. "A Szeretet amire szükségem van bennem van!" Reggeli rutinom egyik kedvenc mondata, amit természetesen Solya Beától tanultam.
2.) Az igaz Szeretet második titka a Tisztelet. Ha Szeretet van a szívünkben, Tisztelet a lelkünkben, akkor tudunk igazán segíteni másoknak is. Elfogadást kell tanítanunk az embereknek a farkastörvények helyett. A tanítás nem az egyik, hanem az egyetlen módja a példamutatás.
3.) Az adni tudás Ereje. Szeretni azt jelenti, hogy egy részt adsz magadból fizetséget nem kérve és feltétel nélkül".  A tudás, amire szükségem van bennem van!"
4.) A Barátság ereje. Ma már a barátság erejének értéke felbecsülhetetlen, mivel ritka kincs. Tudom, a pénz nem boldogít, de a hiánya megmérgezi a mindennapokat. De hogy ennyire pénzben mérjünk mindent, ezt én a magam részéről nem tudom elfogadni, legalábbis barátság címszó alatt nem. Számomra fura képletek jelennek meg embereknél. "A Barátság, amire szükségem van bennem van!"
5.) Az igaz szeretet ötödik titka az Érintés. Szerelemben, barátságban az érintés felfokozott belső érzelmek külső megjelenése. Az Ölelés, az Érintés belső érzelmeket, boldogságot szabadít fel. Ölelj meg embereket, magadtól, belsőd irányítására, külső impulzusokat kizárva. Érezni fogod a Jót!
6.) Szabadnak hagyni elv ereje. Ha meg akarsz tanulni szeretni, akkor először meg kell tanulni megbocsájtani. Saját magadnak elsősorban, és megszabadulni a múltbéli sérelmektől és fájdalmaktól. A szeretet azt jelenti, megszabadulni az egótól, félelmektől, fenntartásoktól és előítéletektől. "Ma megszabadulok minden félelemtől, a múltnak nincs hatalma felettem - Ma van az Új Élet kezdete"
7.) A Szavak Ereje. Amikor tanulunk nyíltan kommunikálni, az élet megváltozik. Legfőképpen akkor, amikor vállaljuk saját magunkat, nem csak a sorok mögé bújva írni csodálatos dolgokat, hanem mindezt elmondani gondoltainkkal videóban például, ha már az internetet vesszük alapul. Tapasztalatom szerint olyan bátran készítjük az írott blogokat, hisz ott nem kell megjelennünk, nem kell vállalnunk arcunkat, s egyszerűbbnek tűnik minden. Hálás és büszke vagyok arra, hogy én a videó kommunikációt képviselem közel 4 éve. Most kora reggel van, pizsamában írom le a gondolataimat, nyilván Most nem fogom videóban elmondani gondolataimat, de én arra bíztatok mindenkit, ha boldog, sikeres, felszabadult és önmagadat szerető vagy, mint ahogy Szabó Péter Mestertől tanultam, nézz a tükörbe és vállald fel magadat. Videóban. Bátran. A szavak erejével.
8.) Elkötelezettség ereje. Ahhoz hogy a szeretet igaz szeretet legyen (ne csak divatból, külsőségből!!!) elkötelezettnek kell lenni, és ennek az elkötelezettségnek tükröződnie kell a gondolatokban és a cselekedetekben. Elkötelezett vagyok, szeretem, mert a fentiekben leírtakat megerősítve itt is, a videó-kommunikáció a jelen és a jövő. Harcolhat ellenne bárki, veszteségre van ítélve. Elkötelezett vagyok, s bárki aki nem tartja ezt tiszteletben, megbocsájtok neki, mert nem saját maga irányítja a gondolatait akkor, hanem az egója. Azt kívánom, az egót küldjétek el szabadságra....hosszabb időre. "Az elkötelezettség amire szükségem van bennem van!"
9.) A Szenvedély Ereje. A szeretet és  boldogság lényege ugyanaz: szenvedéllyel kell élni minden nap. Voltak, akik megszóltak, sokszor, sokan, hosszú időn át....most is. Szenvedéllyel beszéltem és éltem meg minden napot, hisz olyan küldetésem van, ami sokaknak nem szimpatikus, nem tetszik. És akkor mi van? Nem az a fontos, hogy másoknak megfeleljek, hanem az a fontos, hogy a küldetésemet szenvedéllyel éljem meg minden nap. Mert bizony nálam sem működik ez mindig zökkenőmentesen, érzem is a hátrányát. "A Szenvedély amire szükségem van bennem van!"
10.) Az igaz Szeretet legfontosabb pillérje a Bizalom. A bizalom életbevágóan fontos az igaz szeretet kapcsolatban. Bizalom nélkül gyanakvás,  előítéletek, félelmek, lélektani csapda. Lehetetlen valakit szeretni, ha a bizalmi kapcsolat, híd nem teljes. "A Bizalom amire szükségem van bennem van!"

Máris jobban érzem magam. Viharok vannak, akkor vegyünk fel esőkabátot, vagy menjünk fedél alá, ne engedjük megmérgezni álmaink útját. Köszönöm és hálás vagyok a ma reggelért, mert a viharfelhők elvonultak, s egyébként is a felhők felett mindig kék az ég.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá, legyen véleményed!