2014. október 12., vasárnap

A Titok bennünk van

Mai nap csodálatos. Süt a Nap, igazi szép őszi az időjárás, aki teheti menjen is a természetbe, ölelje át a pillanatot, mert azt csak Most van. Milyen gondolataim születtek egy hétköznapi nap reggelén, amikor takarítok, hisz döntéseket hoztam és hozok, ahhoz pedig takarítani szükséges körülettem, fejemben, szívemben, mert csakis tiszta lélekkel és csodálatos környezetben tud az ember megfelelő módon szárnyalni gondolataival.

Büszkeséggel tölt el az az érzés, hogy Mesternőm Solya Beata itt van velem, gondolataimban, szívemben, belsőmben és hálás vagyok 7-ünknek, akik Magyarországról részt veszünk az október 1-én indult Dolce Vita programnak. Hálás vagyok a körülöttem lévő változásoknak, a tudat alatti beidegződött programozások felül írásának. Hálás vagyok az augusztusi Sikertábornak, ahol 11 csodálatos Ember együtt boldogan, álmokat szőve szövetséget kötött örökre. Ebből a szövetségből jött létre a 7-ek Dolce Vita program kapcsolódás.

Köszönöm Kalmár Krisztina, a Talk Fusion Hungary csapatának vezetőjének, aki lehetőséget nyújtott számunkra hogy Balatonakarattyán egy csodálatos napot együtt legyünk, tanuljunk és a hitünket megerősítve átadjuk a jelennek és a jövőnek. Ebben a hónapban 4 éve lesz, hogy elköteleztem magam. Hitem és az Erőm bennem van, amire szükségem van. A változások alapköveit akkor indítottam el!
Mindenért köszönetem és hálám  Talk Fusion!
Talk Fusion nélkül - én már bizton állítom, nem lennék itt e Földön, de ha mégis, lelkiekben szegény és sajnos ahhoz a réteghez tartoznék, akik megkeseredett emberek, pesszimisták, kilátástalannak látnak mindent, HIT nélküli jövőkép nélküli, szomorú. De itt vagyok és vagyunk! Segíteni szeretnék, szeretnénk. Figyeld az utunkat, és gyere velünk, önös, saját érdekedből, mert a szeretet, a hit, a titok bennünk van, csak ki kell nyitni a csatornákat.

Köszönöm Hovi-Marika & Lainé-Timer M-Ágnes 1 héttel ezelőtti csodálatos 3 napot, az Erő együtt és bennünk volt. Mi 3-an oszlopos és elkötelezett képviselői vagyunk annak a csodálatos kommunikációs rendszernek, csatornának, ami több mint vállalat, több mint kapcsolati marketing lehetőség, hiszen örökre szóló barátságok kötődtek, s bárkinek másfelé is ment az útja, a barátságok, kapcsolatok, emlékek ennek az ERŐNEK tudhatóak be. Visszük a hírt a nagyvilágba, kis hazánkba, s a Dolce Vita program, Sólya Beáta Mesternőnk iránymutatásával, segítségével. Az eszközeink 100 %-osak, hitünk megrendíthetetlen, céljaink és álmaink egyértelműek, az út pedig csodálatos. Ezt mutatjuk meg sok-sok embernek, hogy igen, mindent meg lehet csinálni, ha elhatározzuk és cselekszünk. Álmainkat valósítsuk meg, szövögessük a szálakat. Boldogság jár nekünk, mert megérdemeljük.

Végül de nem utolsó sorban büszke vagyok SAJÁT MAGAMRA, hisz éppen ma 1 éve hogy nem dohányzom. Épp 1 éve hogy megfordult a gondolataimban minden. Épp 1 éve hogy boldog és hálás vagyok a Hitemért, Kitartásomért és a megpróbáltatásokért. Csodás ez a mai nap. Köszönöm.
Szeretettel ajánlom e pár perces videót, a TITOK egyik legszebb pillanatairól. Nem titkolva és nyíltan vallom be, néhány évvel ezelőtt meg sem tudtam nézni a teljes filmet, ami ma már élvezetes és természetes. Csodálattal néztem végig a minap. Egy kis ízelítő, s lejjebb tekerve a teljes filmet meg tudod nézni, mert a Titok benned is ott van. Csatlakozzál hozzánk, várunk szeretettel! Szeretetkör & Bakancslista csoportunkban hamarosan részese lehetsz Te is Solya Bea online előadásainak.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá, legyen véleményed!