2014. október 24., péntek

Mennyire fontos számodra a saját egészséged, a családod közérzete és a barátaid egészsége?


Számomra fontos, nagyon fontos, mindenek fölé helyeztem. Miért? Azért, mert szembesültem azzal a
ténnyel 4 hónappal ezelőtt, hogy alacsony szinten van az energiám, egészségem és a lelki állapotom is természetesen. Mindent háttérbe helyeztem, eddig legfontosabb és számomra 1. helyeken lévő feladataimat is. Első helyre helyeztem magam s egyszerűen megtaláltam azt az utat, amely az enyém. Egészség, boldogság és biztonság. Dolgozom, dolgozunk a háttérben a Tudatos Szupernagyi arculatom kiépítésén ugyanúgy a weboldaldon (október 23-án raktuk le az alapkövet, építése folyamatban!) mint a facebook oldalon. Arra kérlek és javaslom picit nézz a tükörbe és a blogomba a leírtakra, videókra, ÉLETMENTŐ üzeneteket tudsz magadénak ha figyelmesen átnézed. Hálás vagyok Szántai Csonka Enikő & Zsolt Szántai-nek ezért a felismerését, elfogadásért ami 4 hónappal ezelőtt érintett meg. Hálás vagyok Bea Solya-nak, aki földi angyalként tereli az utamat, segít a tisztán látásomban és az utam megtalálásában. Megtaláltam. Az oda vezető úton vagyok, amikor az Egómat elküldöm egyre gyakrabban szabadságra, mert itt van az életemben, és sokszor- nagyon sokszor nem akarja engedi amit gondolataimmal teremtek és cselekszem.
Köszönöm Tilk-Lippai Marianna-nak a csodálatos Embernek, aki példakép előttem és köszönöm Péter Szabó-nek akinek könyve és rendezvénye 2013-ban, szeptemberben kinyitotta a szememet.



Fejlődésem, tanulásom és tisztán látásom napról-napra növekszik és egyértelművé válik. Szeptember 21-én, amikor VIP vendégként részt vettem a Sikertérkép 3. konferenciáján, Miskey Zoltánnak köszönhetően, akitől megjegyzem ajándékba kaptam a könyvet is : Szabó Péter: Állj félre a saját utadból. Sosem fogom  elfelejteni azt a telefon beszélgetést, amikor szeptember 21-én a BDS Vitality budapesti rendezvényére voltam hivatalos, mégis amellett döntöttem hálásan és elfogadom a meghívást. Életem sorsfordító napja lett és teljesen befolyásolja az életemet, utamat, fejlődésemet és mindenemet. "Mert minden amire szükségem van bennem van" csupán ki kell nyitni a kapukat, elménket, szívünket és ezt a kulcsot kezembe adta meghívó Barátom. Szabó Péter dedikálta a könyvet és nagy-nagy Kincsként őrzöm és használom. Az ÉN fordulópont megérkezett. Hosszú utat jártam be azóta is és még hosszú út áll előttem. De: hálás vagyok örökké hogy elérkezett ez a nap az életemben. Megjegyzem, október 12-től nem dohányzom, mert szembe néztem a tükörben saját magammal! Szeretem magam! és a jövőbe tekintek, a boldogság irányít, hiszen Szupernagyi vagyok és most már Tudatos Szupernagyi, de hogyan is jutottam el idáig? Ennek hosszú sora és története van. Egy biztos: az unokám Vajki megérkezése ( a legcsodálatosabb érzés és a legnagyobb Tanítóm! ) minden motiváció felett van, amiért érdemes áttérni a Tudatos Életmód Váltásra. Én ezt tettem és teszem. Példát mutatva sok-sok szülőnek, nagyszülőnek, Nőnek, Embernek. Mint ahogy a videómban is hallhatod, csak olyan történések fognak megjelenni, amiket megéltem, a hitelesség fontos! A legfontosabb! Étkezési szokásom már teljesen átalakult, 101 éves kort tűztem ki célnak, egészségben, éppségben, fittségben. 
Ami még igen szembejövő jel számomra, hogy a BDS Vitality termékcsalád az életembe ágyazódott. Az egészség. Az egészséges táplálkozás. Azok a természetes alapanyagokból készült Étrendek-, Étrend kiegészítők, amelyek magyar termékek, adalékanyagok nélkül készült minden napjainkban használatos háztartási cikkek sorozata. Itt meg tudod tekinteni a saját online webáruházamban! 18 éve itt gyártják és forgalmazzák. Hálás vagyok, hogy részese lehetek, Magyarországon tömegesen tudok eljuttatni olyan információt, egészséget, anyagi biztonságot, amely bárki számára elérhető. Kifogásokat én már nem tudok elfogadni, az ÉN-em előre lépésével. Te sem tudd, helyezd magad az ELSŐ helyre, persze csakis a saját döntésed alapján, én csak információt mutatok be örömmel és hitelesen.
A köröm, ahonnan elindult az a Szeretetkör & Bakancslista. Várlak szeretettel, hisz Adni és Adakozni akarok, amely a lételemem. Nem pénzt, könyöradományt, hanem Szeretetet és Példaképet és pozitív energiát, amely átjárja szívünket, lelkünket, érzéseinket. 
Köszönöm hogy meghallgattál, olvastad gondolataimat.....és jövök, jelentkezem egy csodálatos sorozattal, hírlevelekkel, hisz olyan eszköz és lehetőség van a kezemben már 4 éve, amely egyedülálló. Köszönöm Talk Fusion! Köszönöm hogy lehetőségem van bemutatni a világ legcsodálatosabb videó kommunikációjával a számomra fontos életem fejlődését.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá, legyen véleményed!