2014. november 2., vasárnap

Boldogság Klub Gödöllőn

Néhány hónapja  csodálatos 4 napot töltöttünk együtt 11-en a Sikertáborba, ahol Solya Bea Mesternőm lett amiért örökké hálás vagyok. Ott volt velünk Lainé-Timmer M-Ágnes & Hovanecz Marika, akik azóta mi 3-an úgy összehangolódtunk, mi lettünk a 3Grácia, közös útjaink, céljaink, terveink és álmaink vannak.


Ajándékba kaptuk MÁ-gnestől akkor egy szívecskét, "Jobb Veled a Világ" felirattal, aminek az lett a csodálatos útja, hogy tagja vagyok én is a Boldogságprogramnak, sőt  Józsa Andi gödöllői klub-vezető önkéntes segítője vagyok. Múlt hónap témája az Optimizmus volt, amikor én vezettem a klubot. Imádtam, élveztem és csodálatos emberekkel találkoztam.

Most pedig különleges témánk volt, s igazi családi hangulatban zajlott le a 3 órás program. Novemberi hónap témája: A társas kapcsolatok. Izgalmas és örömmel várjuk a feladatokat. Vitathatatlan, hogy a kommunikáció alapvetően meghatározza kapcsolataink jellegét. Emberi kapcsolataink sikere mérhető ebben. Nem lehet eléggé hangsúlyozni, milyen fontosak a társas kapcsolatok az egészségünk és a lelki jóllétünk szempontjából. Minél boldogabb valaki, annál valószínűbb, hogy nagy baráti vagy ismeretségi köre van, hogy van partnere, s hogy van kihez fordulnia, ha bajban van. Minél boldogabb valaki, annál valószínűbb, hogy házas, és jó, tartós házasságban él. Minél boldogabb az ember, annál valószínűbb, hogy elégedett a családi életével és a társas tevékenységeivel, hogy „nagy szerelmének" tartja a társát, és hogy érzelmi és valódi segítséget kap a barátaitól, az elöljáróitól vagy a munkatársaitól. Emlékezz! Minden egyes pillanatban, amikor magadnak jót teszel és ebből a jóból más is részesül, hozzájárulsz ahhoz, hogy jobb legyen ez a világ.

Ha Te még nem regisztráltál az ingyenes programra, itt megteheted a regisztrációt! Megjegyzem, már nemcsak Magyarországon hanem külföldi országokból is regisztráltak, hisz a boldogság tanulható, de öröm számomra, hogy iskolák, intézmények is regisztráltak már több százan. Tehát melengeti a szívemet ez az érzés. Hiszem hogy egyre többen leszünk.
Ha Te is szeretnéd tanulni a Boldogságot, közösséghez tartozni, regisztráció után keresd ki a hozzád közel lévő klubot, és jelentkezz.   Boldogságprogramklubok, Gödöllő Klubhoz itt tudsz jelentkezni, illetve kiválasztod a linken a város nevét és már ott is vagy. Várunk szeretettel!


Mi a Célja a Boldogságprogramnak?

Egy boldogabb, kiegyensúlyozottabb, nyugodtabb jövő. Szeretnénk ebben az országos programban minél több embertársunknak lehetővé tenni, hogy megtapasztalhassák saját erőforrásaik aktivizálásával a harmonikus élet sajátosságait. Tapasztalataink szerint nagyon sokan nem tudják, hogy milyen lehetőségek vannak az emberi élet során arra, hogy önmagunkért tehessünk, önmagunkat motiváljuk, serkentsük a boldogság elérésére. - Mondja Boldogságprogramunk koordinátora Csete Nia a Coachszemle - Life rovatában - ahol interjút készített vele Kovács Petra szerkesztő. Az interjút, és további értékes információkat a Boldogságprogramról itt olvashatsz >>

A minap olvastam egy cikket, amelynek a lényege a következő volt: "A gyerekeket ne a gazdagságra hanem a boldogságra tanítsuk" Nagyon megérintett ez az üzenet, hiszen 16 hónapos unokám Vajki minden olyan érzést elővarázsolt a lelkemből, szívemből, amely arra késztet a velem történt pillanatokat átélve adjam tovább, mutassam meg sok-sok embernek, nagyinak, anyukáknak, apukáknak, hogy mi a jó írány a gyermekeink, unkáink jövőjét illetően. Nem véletlen az sem, hogy a Tudatos Szupernagyi megfogalmazódott és megérett bennem, s ma már egy Tudatos Szupernagyi Csapat van a háttérben akikkel élen járunk. 
Hálás vagyok a Boldogságprogramnak, hálás vagyok MÁ-gnesnek, hogy kinyitotta előttem ezt a csodálatos kaput, hálás vagyok Józsa Andinak akinek segítője lehetek , hálás vagyok az Erőnek, amit érzek és bennem van.

Bagdi Bella: Jobb Veled a Világ 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá, legyen véleményed!