2015. január 2., péntek

Beszélgetések Istennel

Ma már 2015. január 2-át írunk.

Néhány gondolatban szeretném közzé tenni érzéseimet.


Imádott és tisztel Mesternőm Solya Bea ajándéka megérkezett december 23-án. Dobogott a szívem. Azonnal hozzá fogtam az olvasáshoz, de 27-én megnéztem a filmet. Csodálatos érzés és élmény volt számomra.
Jelenlegi üzenete részemre 1 biztosan: A Félelem vagy a Szeretet van a Földön. Más nincs. Nincs köztes.
Itt meg tudod tekinteni a filmet, tiszta szívvel ajánlom.

X

Hogy tovább fokozzam az élményeket, Szabó Péter: Van élet a halál előtt c. könyvét dedikálva megkaptam múlt év december 14-én a Sikertérkép Rendezvényen. Gondolván a sok-sok feladat, betegség, ünnepek és egyebek-re, saját magamat félrevezetve nem olvastam még el a könyvet. De ma reggel, amikor elkezdődött a 2015-ös év, az ujjá születés éve, 5.30-kor felébredvén elkezdtem olvasni a könyvet. 10 órára kiolvastam.

Hálás vagyok ezért az érzésért, minden gondolatomat cselekvésre irányította.


"Az erősségeid Isten ajándékai számodra. Amit kihozol belőlük, az a Te ajándékod Isten számára."

Az én legfőbb erősségem a Személyek közötti (interperszonális) intelligencia.
Aki ebbe a típusba tartozik, a kapcsolatteremtésben és a kapcsolatok kezelésében kiemelkedő. Népszerű, sok barátja van. Fejlett empátiás és pszichológiai, valamint diplomáciai érzékkel rendelkezik. Ő a csapat lelke, aki képes megérteni és beleélni magát mások helyzetébe,  ugyanakkor jól közvetít viták esetén, képes elsimítani a konfliktusokat és tanácsokkal ellátni társait.

7 felsorolásból "bingó", talált, ez vagyok én. Éreztem a pillangókat a gyomromban....
Ez a mai üzenet számomra, most már a gyakorlati célkitűzés, elsőként a Szenvedélyem megfogalmazása az első rendű cél, továbbá a részletek.

Hálásan köszönöm Solya Bea és Szabó Péter, hogy tanulhatok tőletek <3







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá, legyen véleményed!