2014. április 21., hétfő

Gyöngyösön jártunk



Húsvét Hétfőn Gyöngyösön jártam. Kedves Barátommal Gyuri Zolival meglátogattuk Hovanecz Marikát. Régen voltunk már így együtt hárman, rengeteg témánk volt, ötleteltünk, és okos dolgokat találtunk ki, mint egy baráti ötletbörze. Na jöttek is a gondolatok egymás után.... sokat tanultunk egymástól és nagy-nagy boldogság számomra, hogy szabadon, érezve a szabadság ízét, azt tettünk ami jól esett. Semmi kötelesség, kötelezettség, csak a gondolataink, elképzeléseink szárnyakat kaptak.
Úgy elszaladt az egész nap, mire észbe kaptunk már 4 óra volt délután
Megrendeltük a Napocskát, meg is jött. Kicsi körsétát tettünk Sás-tónál, itt ért engem az igazi meglepetés. A Mátra különlegessége volt mindig a Sás-tó, de igazából el volt hanyagolva az utóbbi időbe, s lám, pezsgést láttam, tömeget és teljes felújítás pályázatnak köszönhetően. Élet volt, éreztem a pezsgést, a kacsák hangját.
Vidámság, mosoly, természetes módon. Nagyon tetszik ez nekem. Köszönöm a mai napot!




Jó volt egy kis sétát tenni Gyöngyös Fő terén is. Nosztalgiáztam, itt viszont nem volt az a régi-régi Fő-téri nagy élet. Barátokkal találkoztam, akik ott ültek, kávézgattak, megöleltük egymás és mentünk tovább. Marikánál még egy kis dumaparti, kávé, orgona szedés és indulás, rajt Gödöllő-Budapest, de előtt még Édesanyámnál, Édesapámnál tiszteletemet tettem a nagyrédei temetőben. 
Jól érzem magam! Köszönöm hogy Sok-sok Erőt, Energiát kaptam ma.

Egy videóval mutatom be, ami szemléletesebb talán, hogy hol is jártunk mi ma Gyöngyösön?



Sástó Kilátó!

OO






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá, legyen véleményed!