2014. április 20., vasárnap

Húsvét Vasárnap

Szeretet nélkül nincs Öröm.

Húsvét Vasárnap van. A Család ilyenkor együtt van, együtt ebédelnek, sütemények, sonkák, tojások sokasága kerül az asztalra.
Egyedül vagyok, merengek és jól érzem magam. Gondolataimat rendezem, keresem a legjobb egyenes utat Álmaim és Céljaim megvalósításához
Böjte Csaba Testvért hallgatom. Szeretet nélkül nincs öröm.
Nincs. Hálás vagyok és Boldog, mert Szeretve vagyok és Szeretek. Hálás vagyok, hisz a Szeretetkör & Bakancslista oldalam és csoportom a Facebookon
Hálás vagyok, hisz Csaba Testvér is a Facebookról beszél kiemelve, mert az internet össze hozza az embereket, és Hiszem, hogy a Jó embereket sokszor, éppen ezért ma este Húsvét Vasárnap 20 órakor Ünnepi Online Műsorunk lesz, várunk Szeretettel. Mind e közben míg írom a gondolataimat, Csaba Testvért hallgatom. Itt ezt Te is meg tudod tenni, meg fog nyugtatni és utat fog mutatni. 


Szeretet Ösvényén blog Csaba testvér Csodálatos üzeneteinek oldala. Húsvéti tojásokra kattintva el fogsz jutni az oldalhoz.





Az alázat fogalma alatt sokan valamiféle fejet hajtást, önmagunk szándékos lekicsinylését vagy megalázását értik. Nem ez az alázat.

Az alázat egy tudatállapot, amikor eléred azt, hogy minden amiben értékelted magadat, az pontosan a helyére került és pont annyinak látod és tudod magadat, mint amennyi valójában vagy
Ezt nem könnyű elérni, hiszen annyi dolog van, amiben eddig tévesen értékeltük magunkat, hogy mire mindezeket újra értékeljük, addigra már annyit változtunk, hogy szinte kezdhetjük előröl. De ha rászoksz a rendszeres önértékelésre, akkor utolérheted magadat és így bekövetkezhet, hogy sem többnek, sem kevesebbnek nem tudod magadat, hanem annyinak, amennyi valójában vagy.

Az alázat egy egyenlőségjel, ami az énképed és valódi önmagad között létrejön a rendszeres önértékeléssel. Az énkép nem Te vagy, csak egy kép a valódi önmagadról. Ha ez a kép megegyezik a valósággal, akkor az alázatosság állapotába kerülsz, ami egy abszolút tudatállapotot is eredményez!



Csaba testvért hallgatva a tudat alattimból az Alázat szó, annak jelentése jött valahogy előtérbe. Igyekszem értelmezni és ennek megfelelően cselekedni. Talán éppen ezek az apró lépések vezetnek a célhoz? Éppen Most ezen az Ünnepen fogom magam vissza? Éppen Most kezdtem el a diétát? Éppen ezért ebédeltem Most zöld salátát, Édesanyám receptje szerint? Most kezdek arra az útra térni, amely cikázva az egyenesség felé vezet engem? Kérdések halmaza van bennem. Köszönöm és Hálás vagyok! A fehér orgona is épp Most került az asztalra? A puritán ebédhez? A hófehér tisztaság jelképe?








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá, legyen véleményed!