2014. április 23., szerda

Szeretet-talélkozó

Csodás reggelre ébredtem. Izgatottan vártam a találkozást Lippai Mariannával. Mindkettőnk csúszott a megbeszélt időponttól, de nagy szeretetben meg volt az Ölelés, a puszi, az öröm, az ÉLETKEdv.


Szeretettel kávéztunk Annával, aki kedves, tündéri, vendégszerető, s a kávéba a szívét is bele rakta. Milyen kávét is ittunk? Ide máskor is jövünk, az biztos. Pascucci Kávézó Váci uti Tescoban.
Mint ahogy tudjátok (de ha nem akkor elárulom) Mariannát múlt év decemberében ismertem meg, egy különleges előadást tartott a Sikertérkép Rendezvényen. (Azóta nem találkoztunk személyesen) Akkor a szívembe költözött örökre, s a Szeretetkör & Bakancslista csoportom a Marianna ÉLETKEdv hatására hoztam létre. Tehát volt témánk bőségesen, volt miről beszélgetni amit folytatunk mindenképpen, hamarosan. Hálás vagyok a mai napért, a találkozásért, az ölelésért úgy összességében mindenért. Az ÉLETKEdv 10 arany szabályából teljesítve több pontocska, de még nincs vége a napnak.


ÉLETKEdv 10 arany szabálya:



1. Mindig hálával indítsd a napot.
2. Tudd értékelni a legapróbb dolgokat is.
3. Szeress mindent és mindenkit.
4. Ne ítélkezz, ne irigykedj, és ne kritizálj!
5. Osztozz mások örömeiben.
6. Segíts embertársaidon.
7. Sose feküdj le haraggal.
8. Légy elfogadó másokkal szemben.
9. A megbocsátás legyen veled minden nap.
10. Ne aggódj a holnap miatt, hisz még nem is létezik.


Ismerd meg Mariannát, tekintsd meg ezt a videót, imádni és tisztelni fogod.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá, legyen véleményed!