2014. május 24., szombat

Videó kommunikáció & MLM Magyarországon!

Szombat este van, gondolataimat összefoglaltam videóban. Honnan jött az inspiráció? Olyan emberek vesznek körül, vannak a környezetemben, akiket tisztelek, szeretek, felnézek rájuk, tanulok és tanítok. Épp Szántai Zsolt egészség mentor üzenetét láttam meg, aki feleségével együtt elkötelezetten segítik az embereket. A videómban beszélek erről, hisz a videó kommunikáció a jelen és a jövő, s erre megláttam és gratulálok itt is Szántai Zsoltnak, hiszen az Üzleti klinika - A Vezetők első videós könyvtára, egyik oktatója lett.



Miközben boldogan olvastam ezeket a sorokat , arra gondoltam, milyen felgyorsult világban élünk. A Most hatalma óriási. Arról nem is beszélve, hogy amit tegnap hallgattam és a blogomban is írtam róla, ami itt érhető el! Végre! Magyarországon teret kapott az MLM értékesítés, hiszen a riportalanyok (Lampert Mónika volt belügyminiszter, Hetényi Károly MDF Elnöke) hálózatot építenek, azaz MLM rendszerben értékesítenek, azaz networkmarketing iparágban dolgoznak, amely Magyarországon is egy újfajta Elismert munkahely teremtés, szabadság ízével. Bizony ezek sorsdöntő fordulatok.
Hálásan köszönöm ezeket az információkat, a megerősítések érkeznek minden oldalról. Az Áttörés megtörtént, Hittel és nyugodt szívvel tudom állítani, hogy a legtisztább út az egyenes, Én pedig ezen vagyok. Egyre többen ezen vagyunk. Gyere közénk Te is és legyen szép, boldog jövőnk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá, legyen véleményed!